twitter facebook

Informació - Novetats i esdeveniments

10|06|2013

JORNADA EFICIENCIA ENERGÈTICA

El proper dimarts 2 de juliol a les 16 hores, el fabricant CARLO GAVAZZI realitzarà una sessió tècnica sobre el sector de l’eficiència energètica i com l’empresa instal·ladora s’està adaptant als nous requeriments tècnics i de demanda que està generant aquesta nova oportunitat de negoci.
Actualment l’eficiència energètica presenta una nova oportunitat de negoci per reorientar part de l’activitat en aquesta direcció amb l’objectiu d’oferir millores en les instal·lacions una vegada identificats els problemes. Per aquest motiu, des del nostre Gremi i des d’AGIC, s’aconsella la participació en aquesta sessió.
En aquesta sessió informativa, una empresa instal·ladora exposarà com a través d’orientar el seu negoci cap a l’eficiència energètica es va incrementar la seva activitat i facturació realitzant estudis acompanyats d’actuacions sobre les instal·lacions estudiades.
Els associats que participin en aquesta Jornada tindran la possibilitat d’accedir, en exclusiva a Catalunya, a una jornada de formació més especialitzada amb CARLO GAVAZZI sobre les eines que posa a disposició de l’instal·lador per a realitzar estudis d’eficiència energètica i poder formar part del club CARLO GAVAZZI EXPERT.

Política de qualitat
c./ Tres Creus,66 - 08202 Sabadell - Barcelona
Telf.: 93 745 78 11 / Fax: 93 726 09 95
NIF: G58192667